Teknik Servis
Teknik servisimizde her model sattech uydu anteni için garanti süresi içerisinde ve garanti sonrasında; tamir, bakım, servis ve upgrade hizmetleri verilmektedir.
ÇALIŞMA SİSTEMİMİZ & ŞARTLARIMIZ
CİHAZ KABUL & SERVİS FORMU: Servisimize bırakılan her ürün teknik servis yazılımımıza kaydedilir. Ve bu kayıt ile ilgili bir arıza kayıt formu müşteriye teslim edilir. Arıza kabul sırasında ürün ile ilgili arıza bilgisi ve cihazın genel fiziksel durumu, yanında teslim alınan aksesuarlar ve cihazın garanti durumu, arıza kabul şartnamesi ve cihazın takibi için gerekli bilgiler bu form üzerinde bulunmaktadır. Form üzerinde bulunan seri numarası ve form numarası yardımı ile cihazların durumlarını teknik servisimizi arayarak sorgulayabilirsiniz.
TESPİT:Konusunda ve alanında uzman teknisyenlerimiz, arıza kabul işleminden sonra, ürünleri tarih sırasına göre bakıma alır ve cihazın arızası hakkında tespit ve onarım işlemlerini gerçekleştirirler. Garanti dışında olan cihazlarda tespit işleminden sonra, eğer ön onarım onayı alınmadıysa onarım bedeli belirlenerek müşterilerimize bildirilir. Cihazların arıza tespitleri profesyonel yazılım ve donanımlar ile yapılmaktadır.
ONAY: Garanti dışı ürünlerin onarım maliyetleri müşterilerine yazılı, sözlü olarak bildirilmektedir. Müşteri onayı alınması ile cihazlar ücreti karşılığı onarılmaktadır
SONUÇLAR: Ücret onayı verilmeyen cihazlarda ise, yapılan tespit, teknisyenin arıza tespit için harcamış olduğu zaman ve tespit esnasında kullanılmış olan malzeme, test araçları gibi maliyetler karşılığı olarak 100TLKDV DAHİL arıza tespit bedeli alınmaktadır.
ONAY İPTALİ: Cihazların onarım işlemleri tamamlandıktan sonra, yapılan işlemler, teknisyen notları, cihazda kullanılan malzemeler teknik servis sistemimize kaydedilmekte ve hazır durumdaki cihazlar hakkında müşterilerimize yazılı, sözlü bilgi verilmektedir. Üründe yapılmış olan işlem hakkında arıza kabul formunun müşteri nüshası, cihaz teslimi esnasında müşteriye teslim edilmektedir.
Teknik Servisimize gönderilen ürünlerde bulunan bilgilerin yedeğinin kullanıcı tarafından alındığı kabul edilir. Onarım esnasında veya bedeli karşılığında olsa dahi, bilgi kurtarma veya yedekleme işlemleri sırasında bilgilerin kaybolma riski vardır. Bu bilgilerin kaybolmasından servisimiz sorumlu değildir.